Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Nieuwe profiel berichten

Hoe moet ik joinen want op mijn telefoon weet ik niet hoe het moet groetjes Ruben
20nile06
20nile06
Je moet een server toevoegen en dan als server ip: pe.harmserver.nl en als poort 19132
je kan ook altijd je vragen stellen in de discord waar je waarschijnlijk ook sneller antwoord zal krijgen.;)
Ik heb een bug

Ik hakte mijn shulker met spawners weg maar toen dropte die niet. Het was niet de clear lagg waardoor het despawnde maar echt een bug
Ik vond het raar dus probeerde het met andere blocks en die dropte ook niks toen ik het hakte. Ik heb toen een ticket gemaakt en kwam Snuigje er even naar kijken en die zag het ook het item was weg terwijl er geen clearlagg was.
was bij 525 spawner witch farm
Dwayne
Dwayne
Hey,

Je mag hiervoor een bug report maken, dit staat bij Forums en dan bij Bugs.
ik heb een bug! dus ik was wat slimes aan het killen en toen ontsnapte er 1 en toen hitte ik het en werden het ineens 100 slimes en toen hitte ik het nog een keer en gingen ze dood door de wooden slabs zonder dat ze in de wooden slabs waren, en toen vlogen ze weg!
Hoe kan je in de game komen want ik snap het niet ik ben niet bepaald slim ik heb wel ps4 dus ik weet niet of dat dan wel kan. Groetjes thijs👍
  • Leuk
Waarderingen: rikkert
tjifty
tjifty
heb je minecraft?
Maurotje2
Maurotje2
Als je minecraft hebt op je PS 4 (en ps+ om online te kunnen spelen) kan je joinen met dit ip: pe.harmserver.nl
en met de port 19132
Is er een fout met de spawners want ik kan er geen plaatsen. ik heb er niet eens een kunnen plaatsen
Polyex
Polyex
Heb je spawners op een ander eiland neergezet? Zo niet, probeer het command /is recalc.
ik kan niet joinen kan iemand me helpen
Dwayne
Dwayne
Als je Minecraft java hebt, kan je joinen met het kopje add server/server toevoegen, dan staat er Server name daar kan je harmserver in toetsen en daaronder staat server ip

Het ip is: play.harmserver.nl
En dan druk je op ok en dan heb je hem in je lijst staan dan scroll je naar beneden en dan druk je op harmserver, en dan kan je spelen!
Veel speel plezier!
Hallo, ik speel op skyblock vuur,
mijn minecraft naam is ''truusss''
hopelijk zie ik je snel:giggle:

Warp lucht top vuur
Bovenaan