Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

oDwayntjee

Dwayne

Heel actief lid
Beste Speler!

Mijn naam is Dwayne, ik ben ondertussen 18 jaar oud en woon in het mooie Overijssel!
Op dit moment ben ik werkzaam bij de McDonald's als teamleider. Daarin geef ik mensen taken om te doen en proberen zo de McDonald's te laten draaien!
Daarnaast zit ik op dit moment in de opleiding Software Developer MBO4. Tijdens deze opleiding leer ik websites maken en coderen. Om zo later zelf websites te maken. Helaas is het niet de opleiding die ik zocht, dus ik ga hierna wat anders doen! In Augustus 2025 stopt mijn opleiding en heb ik mijn MBO4 diploma!

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met reizen en afspreken met vrienden. Reizen vind ik super leuk om te doen, Recentelijk ben ik met school naar Kroatië geweest en dit vond ik ook een super leuke ervaring!
En nu zit ik in Finland voor mijn stage. Super leuk om mee te maken en de andere culturen te kunnen ontdekken!
Daarin heb ik nu 2,5 maand erop zitten en moet ik nog 2,5 maand hier blijven! Het is even taai nu, maar je probeert er wel het beste van te maken!

En nu natuurlijk de HarmServer. Ik ben nu 3,5 jaar staff op deze server. Ik ben als Helper begonnen en zo doorgegroeid naar Senior Moderator.
Ik zal even een kleine beschrijving geven wat ik nu allemaal doe voor de server.

Op dit moment wanner ik dit schrijf ben ik

- Support Manager
- Helper Manager
- Moderator Manager
- Senior Event

Wat hier mijn taken in zijn is als volgt:

Support-Manager:
Hierin ondersteun ik staffleden met het geven van Support richting jullie, ik probeer altijd de staffleden juist uit te leggen hoe je Support moet verlenen, zodat het voor jullie ook prettig is! Soms zitten er moeilijke situaties tussen, maar op dat moment is het juist belangrijk om goed support te verlenen.
Support geldt trouwens voor het Forum (denk hierbij aan de Bug meldingen en unban verzoeken.) En de discord (Denk hierbij aan de tickets)

Helper-Manager:
Als Helper manager behandel ik de sollicitaties, voer ik sollicitatie gesprekken en help ik de helpers waar nodig. Dus als de Helpers vragen hebben over bepaalde dingen of vragen of ze promotie mogen, komen ze richting mij. Ik heb gelukkig ook ondersteuning van Kristof hierin dus ik doe dit niet alleen!
Dus als jij nou voelt ik wil graag helper worden, solliciteer dan zeker!

Moderator-Manager:
Als Moderator-manager zorg ik ervoor dat alle Junior Moderators en Moderators zich goed voelen bij hun beslissingen en beantwoord ik hun vragen. Als hun met problemen komen staan Kristof en ik altijd klaar om hun te helpen hierbij.

Senior Event:
Als Senior event zorg ik er samen met Branco voor dat alle events goed verlopen. Daarnaast doe ik hierin ook de Event planning. Dus wanneer een event geplanned wordt en in welke agenda's van mensen dit het beste uitkomt. Dit doe ik graag met plezier en vind het leuk als jullie het event ook leuk vinden!

Opnames:
Ik verzorg ook de opnames van Harm. Hierin komt Harm naar mij toe als hij graag een opname wilt hebben. Ik zal dan kijken is het mogelijk met andere events of agenda's van mensen. Ik zet dit dan ook op. Vervolgens ga ik ook jullie tickets behandelen als jullie graag mee willen doen met een opname. Wat ik ook met liefde doe!

Ik denk dat ik mezelf wel goed genoeg heb voorgesteld haha.
Als jullie nou nog vragen hebben over mij of over mijn functies, voel vrij om een dm te sturen op het forum of discord!
Ik beantwoord die met alle liefde!

Laatst bewerkt:
Bovenaan