Martijnvdlaar
Helper
Hallo allen!
Ik ben Martijn, 26 jaar oud en gebruik de in-game naam Martijnvdlaar. Ik woon bijna 2 jaar samen met mijn vriendin in het prachtige Raamsdonksveer, NL. In het dagelijks leven ben ik een logistiek planner in Tilburg en gebruik ik mijn vrije tijd voor het spelen van MC, afspreken met vrienden en op de vrijdagavond lekker Badminton als sport, I know het is een boomer sport
. Doordat mijn vriendin en ik fulltime werken hebben we geen tijd voor huisdieren, helaas... een Tackel is toch geweldig!
Ik ben opgegroeid in een familie met veel muziek kennis, ik draag deze met trots en liefde mij mee
. Toen mij de vraag gesteld werd wat mijn levensmotto is, wist ik het meteen: "Ook stilte hoort bij de muziek. Rust is geen zwakte, maar een onderdeel van het ritme.". Voor alle mensen in jip en janneke taal: Push jezelf niet te hard en geniet ook van de rust. Doordat ik een muziek familie heb, heb ik geen speciafieke muziekkeuze.. Classic 90's tot de pop hits van nu, bring it on!
Als jullie me online zien, je kunt gerust een praatje maken! Ik zie jullie snel
!
Ik ben Martijn, 26 jaar oud en gebruik de in-game naam Martijnvdlaar. Ik woon bijna 2 jaar samen met mijn vriendin in het prachtige Raamsdonksveer, NL. In het dagelijks leven ben ik een logistiek planner in Tilburg en gebruik ik mijn vrije tijd voor het spelen van MC, afspreken met vrienden en op de vrijdagavond lekker Badminton als sport, I know het is een boomer sport
Ik ben opgegroeid in een familie met veel muziek kennis, ik draag deze met trots en liefde mij mee
Als jullie me online zien, je kunt gerust een praatje maken! Ik zie jullie snel