L L Levi Ramakers 7 apr 2023 Hoe kun je op skyblock je progressie reseten ik namelijk helemaal opnieuw beginnen.
Pietking 31 dec 2022 Iemand wie kan mij helpen? Ik probeer de harmserver te joinen maar de invite link zegt: Unable to accept invite... Wat kan ik hieraan doen?
Iemand wie kan mij helpen? Ik probeer de harmserver te joinen maar de invite link zegt: Unable to accept invite... Wat kan ik hieraan doen?
degrootegame 12 nov 2022 hoi harm mag ik helper in survival worden? ik help graag mensen. vriendelijke groette: leandro
Prospeler2012 23 okt 2022 Heyyy Harm ik heb geen idee hoe ik moet joinen kan je me helpen, Dankje alvast!
R R Ruben is een pro 5 mei 2022 Hoe moet ik joinen want op mijn telefoon weet ik niet hoe het moet groetjes Ruben
T T Thijsbomhof 24 feb 2022 Hoe kan je in de game komen want ik snap het niet ik ben niet bepaald slim ik heb wel ps4 dus ik weet niet of dat dan wel kan. Groetjes thijs
Hoe kan je in de game komen want ik snap het niet ik ben niet bepaald slim ik heb wel ps4 dus ik weet niet of dat dan wel kan. Groetjes thijs