Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl
Welkom op het vernieuwde forum van de HarmServer, wanneer je problemen ervaart meld deze dan op onze discord.
HarmServer
Waarderingsscore
167

Profiel berichten Berichten Over mij

  • Hoe kun je op skyblock je progressie reseten ik namelijk helemaal opnieuw beginnen.
    Branco
    Branco
    We hebben inmiddels een gloednieuwe skyblock. Deze kan je eens proberen.
    hoi ik ben gegraifd wil iemand me helpen ik heb geen dis en heb een mail gestuurd
    Maurotje2
    Maurotje2
    Hey, als je een Mail hebt gestuurd bekijken wij zo snel mogelijk het probleem en we laten jou iets weten als het opgelost is. Maar nu moet je even geduld hebben.
    K
    kwek033
    kan je ook op je ps4 inloggen kan je daar een video over maken
    Iemand wie kan mij helpen? Ik probeer de harmserver te joinen maar de invite link zegt: Unable to accept invite... Wat kan ik hieraan doen?
    hoi harm

    ik wil graag helper worden kan dat zonder discord?
    Maurotje2
    Maurotje2
    Ik denk dat het niet kan omdat als je een sollicitatie aanmaakt de 2 de vraag is: 'wat is je discord naam' dus ik denk dat het niet kan wat je wel kan doen is even een discord account aanmaken via je telefoon/computer
    Polyex
    Polyex
    Dat kan inderdaad niet.
    Hoe kan je meedoen via pys 4
    Dwayne
    Dwayne
    Als je op bedrock speelt heb je verschillende manieren. Als je op PC speelt kan je de server toevoegen
    Daarvan het ip is pe.harmserver.nl
    De port is 19132

    Als je op de playstation/switch/xbox speelt is er net even een andere manier.
    Dan zal je deze video moeten volgen.
    Heyyy Harm ik heb geen idee hoe ik moet joinen kan je me helpen, Dankje alvast!
    :)
    • Leuk
    Waarderingen: Poesie
    Poesie
    Poesie
    Dat lukt mij ook niet
    Dwayne
    Dwayne
    Heyy Prospeler,
    Je kan joinen met Bedrock en met Java.

    Als je op Java speelt kan je een server toevoegen. Het ip is play.harmserver.nl
    Dwayne
    Dwayne
    Als je op bedrock speelt heb je verschillende manieren. Als je op PC speelt kan je de server toevoegen
    Daarvan het ip is pe.harmserver.nl
    De port is 19132

    Als je op de playstation/switch/xbox speelt is er net even een andere manier.
    Dan zal je deze video moeten volgen.

    Ik hoop dat ik je snel zie op de server!
    Hoe moet ik joinen want op mijn telefoon weet ik niet hoe het moet groetjes Ruben
    20nile06
    20nile06
    Je moet een server toevoegen en dan als server ip: pe.harmserver.nl en als poort 19132
    je kan ook altijd je vragen stellen in de discord waar je waarschijnlijk ook sneller antwoord zal krijgen.;)
    Hoe kan je in de game komen want ik snap het niet ik ben niet bepaald slim ik heb wel ps4 dus ik weet niet of dat dan wel kan. Groetjes thijs👍
    • Leuk
    Waarderingen: rikkert
    tjifty
    tjifty
    heb je minecraft?
    Maurotje2
    Maurotje2
    Als je minecraft hebt op je PS 4 (en ps+ om online te kunnen spelen) kan je joinen met dit ip: pe.harmserver.nl
    en met de port 19132
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan