Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl
Welkom op het vernieuwde forum van de HarmServer, wanneer je problemen ervaart meld deze dan op onze discord.

Event The maze runner

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarmServer

Eigenaar
Maze runner paas editie boven.png
Yo, mijn beste mede-Maze Runners!

Ik heb mega goed nieuws voor jullie allemaal! Het is tijd om weer een ronde van The Maze Runner te spelen, en deze keer maken we het nog vetter. We hebben een toffe twist toegevoegd aan het spel, waardoor het nog spannender en uitdagender wordt!

Het is bijna Pasen, dus hebben we besloten om het event een toffe paassfeer te geven. Maar kijk uit voor de konijntjes in het doolhof, want die zijn misschien wel super cute, maar geloof me, ze kunnen verraderlijk zijn!

Ik kan niet wachten om te zien hoe jullie je skills inzetten om de top van het leaderboard te bereiken. Dit wordt een onvergetelijk avontuur vol met actie en fun, dus zorg dat je erbij bent!

Mis deze kans niet om deel te nemen aan deze te gekke ronde van The Maze Runner. Het spel start binnenkort, dus bereid je voor om de uitdagingen aan te gaan! Live verslag en uitleg wordt gedaan in ons 📯┋Events podcast channel in discord.


Je kunt deelnemen aan het event door in de lobby rechts naar de Event NPC te lopen en erop te klikken. Daarna kan je zodra dit wordt aangegeven door de event host het command /join doen. Zodra het event gestart wordt zal je vanzelf geteleporteerd worden

Minecraft versies die mee kunnen doen:
  • Minecraft Java edition (1.19.4)
  • Minecraft Pocket edition (bedrock)

Tot snel in het doolhof, runners!

Peace out,

Event-avonturier
Thomas

Maze runner paas editie beneden.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan