HarmServer
Eigenaar
Daar zijn we weer met een spooktastische nieuwe nieuwsbrief!! We zijn enorm verrast door het aantal weergaven op onze laatste nieuwsbrief, namelijk 331! Hopelijk worden het er steeds meer en meer... Durf jij de volgende keer weer te kijken?
Deze maand hebben we de nieuwsbrief helemaal in Halloween-stijl gestoken, vol met griezelige nieuwtjes, enge verrassingen en een vleugje magie . Zet je schrap voor een bloedstollend leuke editie!
Hopelijk durf je tot het einde te lezen...
Veel leesplezier en een spookachtige groet van het nieuwsbrief-team!
Welke duistere geheimen schuilen in deze nieuwsbrief...?
Welkom bij de speciale Halloween-editie van onze nieuwsbrief! We hebben een aantal duister leuke onderwerpen voor je samengesteld. Durf jij nog steeds verder te lezen...?Spookachtige Spelletjes
We hebben weer een reeks puzzels klaargezet, dit keer met een griezelige twist! Kun jij de spoken ontmaskeren en alle raadsels oplossen voor de klok middernacht slaat?Duistere Events
De komende maand zit vol met griezelige events die je niet wilt missen! Maar eerst blikken we terug op de bloederige battles en huiveringwekkende happenings van afgelopen maand. Bereid je voor op wat komt!Interview met een Vampier
We hebben een nieuw teamlid geΓ―nterviewd over hun angstaanjagende avonturen op de HarmServer. Wat zijn hun favoriete duistere plekken? Ontdek hun geheimen in dit sinistere gesprek.Spook-eiland in de Spotlight
Er is een nieuwe zoektocht gestart naar het meest mysterieuze en angstaanjagende eiland op de server! Welk eiland staat deze maand in het duistere middelpunt van de belangstelling?Griezelige Statistieken
We kijken naar de voortgang van afgelopen maand en dagen jullie uit voor een nieuwe huiveringwekkende uitdaging.Spookachtige Spelletjes
Aaaah ! De oplossing van het kruiswoordraadsel van vorige maand staat hieronder! Hopelijk hebben jullie het zonder angstaanjagende kemels ingevuld. Vergelijk je antwoorden en ontdek hoe jij het hebt gedaan. Klaar voor de volgende spookachtige uitdaging?Na al dat schoolgedoe met het kruiswoordraadsel is het tijd voor wat leerzame weetjes! Hier komen een paar Halloween-wist-je-datjes om je brein scherp te houden, zodat je helemaal klaar bent voor een griezelige en leuke avond.
Wist je dat...
β¦ Halloween na Kerstmis de feestdag is waarop het meeste geld wordt uitgegeven aan snoep , kostuums en decoraties in de Verenigde Staten?
β¦ Halloween oorspronkelijk "Samhain" werd genoemd en meer dan 2000 jaar geleden werd gevierd door de Kelten als een festival om het einde van de oogst en het begin van de winter te markeren?
β¦ het dragen van kostuums tijdens Halloween zijn oorsprong heeft in de tijd van Samhain, toen mensen zich verkleedden om zichzelf te beschermen tegen boze geesten?
β¦ in de middeleeuwen mensen langs de deuren gingen, verkleed als geesten, niet om snoep, maar om brood of geld te vragen in ruil voor gebeden voor de doden? Dit werd "souling" genoemd en is de voorloper van trick-or-treating.
β¦ Halloween pas in de 19e eeuw populair werd in Noord-Amerika, dankzij de massale immigratie van Ieren en Schotten? Trick-or-treating werd in de jaren 1920 populair in de VS en is geΓ―nspireerd op oude Europese tradities, zoals "souling."
β¦ het snijden van pompoenen voor jack-o'-lanterns oorspronkelijk werd gedaan met rapen in Ierland? Toen de Ieren naar Amerika migreerden, ontdekten ze dat pompoenen makkelijker waren om in te snijden, en zo ontstonden de beroemde jack-o'-lanterns.
β¦ Halloween ooit bekend stond als "All Hallows' Eve," de avond voor Allerheiligen (1 november )? Het woord "Halloween" is een verkorting van "All Hallows' Evening."
β¦ de zwaarste pompoen ooit meer dan 1.190,5 kg woog en werd gekweekt door Mathias Willemijns uit BelgiΓ«?
β¦ de kleuren van Halloween, zoals oranje en zwart , symbolisch zijn? Oranje staat voor de oogst en de herfst , terwijl zwart de dood en duisternis vertegenwoordigt.
Ik hoop dat je deze feiten interessant vindt! Laten we genieten van de engste tijd van het jaar!
Duistere Events
Het Grote Lava Parkour Event: Een Halloween Avontuur van Thomas de ADHD Avonturier
Hey hey, luister allemaal, kom dichterbij, ja JIJ daar, kom zitten, want ik heb het meest EPISCHE verhaal voor je! Dit gaat over het laatstgehouden parkour event en niet zomaar een parkour, nee nee nee! Dit was het LAVA PARKOUR! Met valstrikken! En teams! En oh, wist je al dat als je viel, je hele TEAM terug naar het laatste checkpoint moest?! GEKKE DINGEN!
Maar goed, waar was ik? Oh ja! Het was een duistere nacht, zo eentje waar de maan oranje gloeit en je schaduwen lijken te dansen als spoken in de wind. Overal om ons heen stonden grote, enge pompoenen met fakkels die flikkerden alsof ze ons in de gaten hielden. π― Ik weet zeker dat er eentje naar me knipoogde...
Het parkour was gebouwd boven een gigantische zee van LAVA. Ja, gloeiende, kokende lava die al je schoenen zou smelten als je zelfs maar in de buurt kwam! Dit parkour was geen grap. Bruggen van flinterdunne planken, platforms die bewogen, en geheime VALSTRIKKEN die zomaar uit het niets konden toeslaan! Ik bedoel, er was een moment waarop er ineens een vallende bijl uit de lucht kwam! Hoe creepy is dat?!
En de twist? OHHHH, de twist was geniaal! Als één iemand van je team viel, BAM, iedereen werd teruggezet naar het laatste checkpoint! Ik bedoel, je team moest echt samenwerken als een stel ninjaβs om dit te overleven.
Nou, Tjifty en Itz_KiwiSap_, dat duo⦠WOW. Deze twee! Ze waren als geesten, zo snel en stil. Maar wacht, wacht, wacht ik vertel het in de verkeerde volgorde, sorry! Mijn hersenen gaan soms sneller dan mijn mond!
OkΓ©, dus het event begon. Iedereen verzamelde zich bij de startlijn, zenuwachtig, klaar om te beginnen. Het publiek was aan het juichen, er klonken enge geluidseffecten uit de speakers, zo'n creepy ritselend geluid, weet je wel? De lucht voelde elektrisch, alsof er ieder moment iets heel groots ging gebeuren. En toen, PAF! Het startsein klonk, en iedereen sprintte weg.
Teams struikelden bijna meteen over de eerste valstrik! Een enorme valdeur klapte open en BAM, twee teams vielen DIRECT in de lava! Hahaha, het was hilarisch en zenuwslopend tegelijk. Maar wat gebeurde er toen?! HUP, die teams meteen terug naar het laatste checkpoint. Ze keken om zich heen alsof ze net uit een nachtmerrie waren gekomen. βWat gebeurde er?!β vroegen ze. Ik zweer, het leek alsof een van hen nog steeds rookte van de hitte!
Maar Tjifty en Itz_KiwiSap_... Oooooooh, dat team... Die gasten hadden reflexen als KATTEN! Ze sprongen over elke afgrond, doken onder de slingerende valstrikken door, en ze hadden een soort geheim taal, ik zweer het! Ze gaven elkaar blikken en wisten precies wanneer ze moesten rennen, springen, of... stilstaan! β±
Maar! Het moment dat ALLES veranderde kwam halverwege het parkour. Terwijl ze over een dunne richel boven een kolkende rivier van lava gingen, TRAPTE iemand per ongeluk op een geheime tegel en BAM! De vloer onder hun voeten begon te wiebelen en draaien als een gek! πͺ
Iedereen dacht dat het voorbij was, ze zouden vallen, toch?! Maar nee, niet deze helden. Tjifty sprong met een snelheid alsof er raketten onder zijn schoenen zaten, en Itz_KiwiSap_... die maakte een waanzinnige draaiende sprong, landde perfect op een bewegend platform! Iedereen hield zijn adem in, zelfs IK! En ik adem bijna nooit rustig! HAHAHA
En toen, BAM, laatste obstakel. De laatste valstrik was een GIANT pompoenmonster dat vuur spuugde. Iedereen die het zag, bevroor van schrik. Maar niet Tjifty en Itz_KiwiSap_. Met een strategische sprong en duik rolden ze onder het vuur door en bereikten het laatste platform!
BAM! WINNAARS! Iedereen was sprakeloos. Nou ja, behalve ik dan, want ik praat ALTIJD!
De menigte ontplofte van enthousiasme, het was een magisch moment, vol adrenaline en spanning! Tjifty en Itz_KiwiSap_ staken hun armen in de lucht, volledig bedekt in roet en rook, maar dat maakte niet uit! Zij hadden het meest griezelige, gevaarlijke parkour van het jaar GEWONNEN!
En dat, lieve mensen, was het meest spannende LAVA PARKOUR event OOIT! Oh man, ik wil meteen weer meedoen, misschien bouw ik mijn eigen parkour... met nΓ³g meer lava!
Gefeliciteerd aan Tjifty en Itz_KiwiSap_! Wat een team, wat een helden! Ze kunnen echt alles overwinnen, zelfs een vuurspuwende pompoen!
WOOOOOOSH!
Interview met een Vampier
Na vele uren spelen is het eindelijk de beurt aan een PE-speler die ook al heel wat uren op de server heeft doorgebracht. Deze speler dwaalt al tijden rond op de server, net als een geest die nooit rust vindtβ¦Hallo beste nieuwsbrieflezers, ik ben Jacks, ook wel bekend als .Its_me_jacks876, en ik kom uit Gelderland. Mijn dag verloopt meestal zo: 's ochtends claim ik snel mijn daily key in Skyblock. Daarna ga ik naar school, en zodra ik klaar ben, fiets ik als een speer naar huis om in de (na)middag lekker op de HarmServer te spelen. Ik zwerf hier al 1,5 jaar rond en heb inmiddels al die tijd de βmaatβ rank. Je zult me vooral vinden op mijn Skyblock-eiland, waar ik veel tijd besteed aan bouwen, farms maken en grinden. PvP en Survival zijn minder mijn ding.
Naast Minecraft heb ik ook andere hobby's. Ik ben fanatiek mountainbiker en heb al meegedaan aan internationale wedstrijden, waarbij ik twee keer vierde ben geworden. Je zou bijna denken dat de spoken me op het laatste moment tegenhielden. Daarnaast speel ik hockey in Geldermalsen, waar ik ook woon.
Mijn doel? Ik hoop zo snel mogelijk de 1 miljoen te bereiken in Skyblock. Dit was mijn tekst voor de nieuwsbrief, beste lezers. Lees vooral verder voor meer griezelige verhalen en updates!
Spook-eiland in de Spotlight
Elke maand werpen we een blik op een willekeurig eiland van een of meerdere spelers die keihard werken op de Skyblock-server. Maar deze maand... hebben we een griezelige verrassing! Voor oktober is het oog gevallen op het mysterieuze eiland van: SCL38! Durf jij het aan om zijn eiland te bezoeken en zijn huiveringwekkende πΈ bouwwerken te bewonderen? Wie weet wat er zich in de schaduwen verbergt... Bezoek snel, als je durft!Heb jij een eiland gezien dat je echt griezelig mooi vindt? Of ben je trots op je eigen spooky creatie? Laat een reactie achter onder deze post, en wie weet kiezen we jouw eiland uit voor de volgende editie!
Griezelige Statistieken
Het is weer tijd om in de duistere cijfers te duiken! Zijn de september-uitdagingen volbracht, of wacht er een angstaanjagende verrassing? Laten we eens griezelig goed kijken en een nieuwe uitdaging voor de komende maand vaststellen...- De totale waarde van alle eilanden samen is nu 1,72 miljoen! Vorige maand stond dit op 1,62 miljoen. Kunnen we de schrikbarende 2 miljoen bereiken in november? Zal het ons deze maand wel lukken, of valt de groei ten prooi aan de duisternis?
- Het aantal gemaakte eilanden is nu 15,3k! Vorige maand hadden we 14.8k eilanden en zijn er maar liefst 500 nieuwe eilanden bij gekomen. Blijf je vrienden, vriendinnen, en zelfs je huiveringwekkende neefjes en nichtjes rekruteren om de server nog groter en griezeliger te maken!
- Het geldbedrag op alle teambanken samen is nu een angstaanjagende 142 miljoen! Een bizarre mijlpaal, maar laten we die hoeveelheid nog verder laten groeien, net als een vampier op een bloeddorstige nacht. Vorige maand stond dit op 134 miljoen. Halen we de 150 miljoen in november?
Laatst bewerkt door een moderator: