HarmServer
Eigenaar
Hier zijn we weer met een nieuwe nieuwsbrief vol cadeautjes! Wat een geweldig nieuws om mee te beginnen! We zijn helemaal verbluft door het aantal weergaven van onze vorige nieuwsbrief: maar liefst 330! Wat een cadeau om te zien dat zoveel mensen met plezier onze nieuwsbrief lezen. Dat verwarmt ons hart in deze koude novembermaand.
Voor deze editie hebben we de nieuwsbrief volledig in de feestelijke sintsfeer gestoken, met leuke nieuwtjes, verrassingen en misschien wel een paar geheime tips van de Sint en zijn Pieten!
Wij hopen dat deze nieuwsbrief net zoveel plezier brengt als een goedgevulde schoen en wensen jullie alvast een heerlijke sinterklaastijd toe! Veel leesplezier!
Met pepernotengroetjes,
Het nieuwsbriefteam
Wat is er in deze nieuwsbrief te vinden
We hebben weer een aantal leuke onderwerpen voor jullie verzameld in deze nieuwsbrief!Woordzoeker uit Spanje
We hebben weer een leuke uitdaging voor je klaarstaan! Kun jij alle woorden vinden in deze woordzoeker ? Veel puzzelplezier!Events
We blikken terug op de afgelopen events en kijken naar alle hoogtepunten. Wat was jouw favoriete moment?Een nieuw lid voor de nieuwsbrief!
Nieuwe aanwinst voor de nieuwsbrief ! Tijd om te ontdekken wie het is...Eiland in de Sinterklaas-Spotlight
Welk eiland is deze maand door de Sint en zijn Pieten in de schijnwerpers gezet? Ontdek het snel!Schrijf jouw Sinterklaas Gedicht en Win!
Schrijven รฉn winnen? Ja, je leest het goed! Doe mee en ontdek hoe je kans maakt op een leuke prijs!Maandelijkse Statistieken
Het is weer tijd om de cijfers te bekijken! Zijn we vooruitgegaan, en welke nieuwe uitdaging kunnen we samen aangaan?Woordzoeker uit Spanje
Deze maand staat onze puzzel in het teken van de Sint! Ben jij een echte speurneus ? Los dan snel deze feestelijke woordzoeker op, boordevol chocolade en snoep !Na de griezelige weetjes van vorige keer is het nu tijd voor gezelligheid en lekkers. Hopelijk was je braaf genoeg, zodat de Sint alles bij je thuis kan brengen!
Start snel en zoek de woorden! Veel puzzelplezier!
(De oplossing komt volgende maand.)
Events
Het is tijd om terug te blikken op enkele legendarische momenten die we samen hebben beleefd op onze server! Jullie hebben allemaal laten zien wat jullie in huis hebben, en wat een avonturen hebben we weer gehad! Laten we de hoogtepunten van de afgelopen events samen herbeleven, met de nodige spanning en plezier!Blockparty - 3 november 2024
Wat een spektakel was dat! De grond trilde van de energie terwijl we van kleur naar kleur sprongen, allemaal onder de druk van de klok die steeds sneller tikte! Het was een spel van snelheid, concentratie, en durf, waarbij iedere misstap werd afgestraft. Het werd een race tegen de tijd, maar uiteindelijk kwamen er enkele echte toppers naar voren die het haalde tot de top!
Blockparty map
Hier zijn onze Top 3 helden:
5 punten: Alberto2010NL
4 punten: Gwn_Mikaaaa
3 punten: JarnogamerYT, DuncTube_YT, zNixls_, Firestar3210, SnelleJelleDust, TheMagicster
Wat een spannende finale! En een enorme shoutout naar alle spelers die hun beste beentje voor hebben gezet. Zonder jullie zou het evenement niet hetzelfde zijn geweest!
TNT-Run - 27 november 2024
Het leek misschien simpel: blijf lopen, niet vallen... maar oh, wat een uitdaging! Terwijl de vloer onder onze voeten verdween, was er geen tijd om na te denken. Slechts รฉรฉn ding telde: blijf lopen en wees de laatste die overblijft! Het was een spektakel van explosies en zenuwslopende momenten, maar aan het einde van de dag was het duidelijk wie de echte TNT-kampioenen waren!
Na enkele seconden spelen bleef er al niks meer over van de map.
Onze Top 3 helden:
3 rondes: AnneFlqnk
2 rondes: Yonkingneles
1 ronde: TheAquaJason
De terechte winnaar!
Jullie hebben het geweldig gedaan! Blijf altijd op je hoede, want in de wereld van TNT-Run kan alles in een oogwenk veranderen!
Prison Escape - 30 november 2024
Onze gevangenisuitbraak begon misschien wat stroef, maar wie zegt dat we niet een avontuur kunnen maken van een uitdaging? Dankzij jullie geduld en doorzettingsvermogen hebben we het uiteindelijk toch tot een mooie afsluiting weten te brengen. De ontsnappingen waren niet eenvoudig, maar we hebben geleerd, we zijn sterker geworden, en we kijken uit naar een nog betere volgende keer!
Een grote dank aan alle spelers die hun moed hebben getoond door de gevangenis te betreden en hun best deden om uit te breken.
Shoutout naar onze helden!
En natuurlijk willen we een gigantische shoutout geven aan onze fantastische developers die ons voorzien van de gaafste evenementen, de event hosts voor hun briljante ideeรซn, uitleg en presentatie, en niet te vergeten jullie, de spelers! Zonder jullie enthousiasme, passie en deelname zou dit allemaal niet mogelijk zijn. We zijn op weg naar nog veel meer avonturen en we hopen dat jullie altijd met ons blijven strijden, lachen en genieten!
Blijf alert, want er staan nog vele epische evenementen in de planning. De volgende uitdaging wacht al!
Met avontuurlijke groeten,
Thomas de Event Avonturier
Een nieuw lid voor de nieuwsbrief!
Hey allemaal!Nee, ik ben niet je favoriete safari-gids, ik ben Sebastiaan, beter bekend als Zebrastiaan! Voor wie me nog niet kent: ik ben nu al bijna 4 maanden lid van het geweldige en gezellige staffteam van Harmserver. Je ziet me vaak rondspringen in de chat, op de server of rondhangen op Discord.
Vanaf nu ga ik ook mijn steentje bijdragen aan de nieuwsbrief, samen met Jarne. Ik zorg ervoor dat jullie niets missen: van de leukste updates en tips tot jullie creatiefste bouwwerken en nog veel meer verrassingen.
Ik kijk er enorm naar uit om deze uitdaging aan te gaan en hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de nieuwsbrief als ik!
Eiland in de Sinterklaas-Spotlight
Elke maand zetten we een eiland van een speler of meerdere spelers in de spotlight op onze Skyblock server! Deze keer is het eiland van Ne1l_, 5ietse, BIGJasper_NL, SimonIsGod en xDqqn aan de beurt, en Sinterklaas heeft ze persoonlijk uitgekozen! Bezoek hun eiland en bewonder de indrukwekkende bouwwerken, het lijkt wel een cadeautje van de Sint zelf!Een levendige markt en een magische ontmoetingsplek
Op dit eiland vind je een gezellige markt vol kraampjes, waar je allerlei lekkernijen en cadeautjes kunt scoren. Daarnaast is er een sfeervolle ontmoetingsplek waar spelers samenkomen en kunnen genieten van de feestelijke sfeer.
Heb jij een favoriet eiland of ben je trots op je eigen creatie?
Laat het ons weten in de reacties en misschien kiest de Sint jouw eiland volgende keer voor de spotlight!
Schrijf jouw Sinterklaas Gedicht en Win!
Sinterklaas is weer in het land, en dat vieren we met een creatieve actie! Heb jij een talent voor dichten of wil je gewoon je creativiteit laten zien? Stuur ons jouw Sinterklaas gedicht en maak kans op een leuke prijs!Hoe Doe Je Mee?
Het is simpel! Stuur je gedicht naar ons e-mailadres; info@harmserver.nl of maak een ticket aan via onze discord. Het moet gaan over Sinterklaas maar je kan natuurlijk minecraft gerelateerde dingen gebruiken in je gedicht! Laat je fantasie de vrije loop!Inspiratie Nodig?
Hier is een voorbeeld gedicht van onze favoriete dichter, Zebrastiaan, om je op weg te helpen:De Sint In Minecraft!
De Sint is net in het land, en wat blijkt nou meteen?
Hij belandde in Minecraft, tussen de blokkenstenen.
Hij kijkt om zich heen, ziet iron en gold,
En denkt: "Wat moet ik hiermee? Ik word langzaam oud..."
Hij probeert te minen, met een pickaxe van wood,
Maar valt bijna in lava, dat is echt niet goed!
Een Creeper komt langs, die ziet er best cute,
Tot hij ontploft, daar gaat z'n rode suit.
Sint bouwt een huisje met cobblestone en oak,
En zoekt naar diamonds, want die zijn ook altijd in de joke.
Voor jou heeft hij iets leuks in een chest verstopt,
Maar pas op voor die Enderman die plots langs is gehopt!
De Sint is net in het land, en wat blijkt nou meteen?
Hij belandde in Minecraft, tussen de blokkenstenen.
Hij kijkt om zich heen, ziet iron en gold,
En denkt: "Wat moet ik hiermee? Ik word langzaam oud..."
Hij probeert te minen, met een pickaxe van wood,
Maar valt bijna in lava, dat is echt niet goed!
Een Creeper komt langs, die ziet er best cute,
Tot hij ontploft, daar gaat z'n rode suit.
Sint bouwt een huisje met cobblestone en oak,
En zoekt naar diamonds, want die zijn ook altijd in de joke.
Voor jou heeft hij iets leuks in een chest verstopt,
Maar pas op voor die Enderman die plots langs is gehopt!
Wat Kun Je Winnen?
We verloten een leuke prijs onder alle inzendingen. Denk aan een cadeaubon of misschien zelfs wel een Minecraft-verrassing!Deadline: Zorg dat je gedicht binnen is voor 20 december, zodat de Sint voldoende tijd heeft om alle inzendingen te lezen.
Dus, pak die pen (of je toetsenbord) en laat je creativiteit de vrije loop! We kunnen niet wachten om jullie gedichten te lezen!
Maandelijkse Statistieken
Het is weer zover: tijd om terug te blikken op de maandelijkse statistieken van november! Hebben we de uitdagingen van oktober behaald? Laten we het samen ontdekken en meteen een nieuwe uitdaging vaststellen!- Totale eilandwaarde:
De gezamenlijke waarde van alle eilanden is gestegen naar maar liefst 1,75 miljoen! Vorige maand stond de teller op 1,72 miljoen. Een mooie vooruitgang, maar laten we proberen in december de 2 miljoen aan te tikken. Kunnen we dat met zโn allen waarmaken?
- Aantal eilanden:
Er zijn inmiddels 15,6k eilanden gemaakt! Dat zijn er 300 meer dan vorige maand (15,3k). Laat de Sint weten dat jullie blijven bouwen en vertel het door aan al je vrienden, vriendinnen, neefjes en nichtjes. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- Totale teambankbalans:
De gezamenlijke balans op alle teambanken is spectaculair gestegen naar 177 miljoen! Hiermee hebben we de 150 miljoen met gemak gehaald. Op naar 200 miljoen in december! Zijn jullie er klaar voor om die mijlpaal te bereiken?
Laatst bewerkt door een moderator: