Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Nieuws Nieuwsbrief maart

HarmServer

Eigenaar
1742481464470.png

Welkom bij de lente-editie van onze nieuwsbrief! We zijn dolblij en verrast door de 846 weergaven van de vorige editie en hopen dat dit aantal blijft groeien. Deze maand hebben we weer een spetterende nieuwsbrief voor jullie in petto, vol frisse lentekriebels en nieuwe verrassingen!

Wat is er in deze nieuwsbrief te vinden

Ontdek de lentebloesems in onze nieuwsbrief! Deze editie staat boordevol frisse, leuke onderwerpen die je zeker zullen inspireren.

🕵️ Lentezoeker​

Ontdek onze frisse puzzels, speciaal voor een speelse start van de lente. Durf jij de uitdaging aan?

🏆 Event: King Of The Hill​

Vier samen met ons de lente! We blikken terug op een knallend evenement.

🌸 Lenterview​

Lees het inspirerende verhaal van een speler en ervaar hoe de lente nieuwe energie brengt op de Harmserver.

🍃 Groene Vernieuwingen​

Met een vleugje lente hebben we de server opgefrist en jullie tips omarmd. Ontdek de sprankelende updates!

🏗️ Bouwers in de Spotlight​

Op zoek naar jouw droom eiland? Deze maand onthullen we het beste bouwwerk in een zoektocht vol frisse ideeën en lentekleuren.

📜 Quote voor de Lente​

We hebben een sprankelende lentequote voor jullie, lees tot het einde en laat je verrassen door een flinke dosis lente-energie!

🕵️ Lentezoeker​

De lente is perfect om buiten te spelen, maar soms gooit het weer roet in het eten. Geen zorgen, voor die regenachtige ☔ dagen hebben wij iets leuks voor je! Pak er een warme chocolademelk ☕bij, maak het gezellig en geniet. Volgende maand 📆 krijg je de oplossing… spannend!
1743377529009.png

Hieronder vind je de oplossing van vorige maand. We hopen dat je er veel plezier aan beleeft en dat het je helpt om de tijd door te komen tot de volgende verrassing 🎁 !
1743377537307.png

🏆 Event: King Of The Hill​

Wat een spektakel was het! Op 08-03-2025 om 14:00 uur kwam onze event server tot leven met het legendarische King Of The Hill event. De toren werd tot in de puntjes schoongemaakt 🧹 , en de monsters stonden paraat om samen met jullie voor de overwinning te strijden ⚔️ .

We hebben samen gelachen 😂 , gevochten 💥 en overwonnen 🏆 , en niet te vergeten: de gezelligheid in het ⁠podcast channel zorgde voor een extra dosis sfeer en uitleg tijdens het hele event. Het was een namiddag vol adrenaline, teamwork 🤝 en onvergetelijke momenten waar we nog lang over zullen napraten.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was en dit event tot een groot succes maakte. We kijken ernaar uit om jullie bij de volgende uitdaging weer te zien!

1e ronde Lucasp4
2e ronde zNixls_
3e ronde Varkenties
4e ronde Varkenties
5e ronde Watching_you_
6e ronde Varkenties
7e ronde Varkenties.

🌸 Lenterview​

De lente is in aantocht! 🌿 De dagen worden langer, de natuur komt weer tot leven, en er hangt een frisse energie in de lucht. Maar er is nog iets om naar uit te kijken... een nieuw interview! Wil jij de volgende zijn? Laat het in een reactie hieronder weten en wie weet lees je jouw verhaal hier volgende maand! 📖

Mijn naam is Armin, en je kunt het gewoon Nederlands uitspreken. Ik ben een echte fan van games en technologie, maar buiten het gamen om ben ik ook gek op vliegen met mijn drone en buiten chillen met vrienden. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met school. Ik ben sowieso altijd op zoek naar manieren om mijn creativiteit te uiten, of het nu in de echte wereld of in een digitale ruimte is.

Als het gaat om Minecraft, speel ik onder de naam ArminSijb. In Minecraft ben ik altijd wel bezig met bouwen of nieuwe projecten starten. Ik hou van het proces van iets creëren, of dat nu een groot fort is of een mooi sfeervol huisje. Het is altijd een uitdaging om je ideeën om te zetten in een digitale realiteit, en dat is precies wat Minecraft zo aantrekkelijk maakt.

Wat betreft de Harmserver, ik speel daar inmiddels al 2 à 3 maanden en elke keer merk ik hoe die server steeds een beetje meer als een tweede thuis voelt. Het is zo’n plek waar je écht kunt ontspannen en jezelf kunt zijn. Wat ik het leukste vind aan de Harmserver, is het gevoel van gemeenschap. Iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam, en er is altijd wel iemand met wie je kunt praten of samen iets kunt ondernemen. Ik heb al veel gave herinneringen opgebouwd door samen met anderen grote projecten op te zetten of gewoon lekker te chillen in de verschillende gamemodes.

Mijn doel op de server is om het zo leuk mogelijk te hebben, vooral op het gebied van bouwen. Ik zou graag mijn bijdrage leveren door te helpen bij de serverprojecten of door gewoon een positieve invloed te zijn op de community. Het lijkt me ook leuk om uiteindelijk een hogere rang te bereiken, maar voor mij draait het vooral om het proces en de ervaringen die ik onderweg opdoe.

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als er in de toekomst meer events of challenges komen die spelers helpen om hun creativiteit nog meer te uiten. Het zou super zijn als er meer mogelijkheden komen om gezamenlijk te werken aan grotere community projecten. Maar verder ben ik eigenlijk heel tevreden over hoe de server nu is, de sfeer is gewoon top!

Als je me op de server tegenkomt, aarzel dan niet om even hallo te zeggen! Wie weet kunnen we samen iets tofs bouwen! 🏗️

1743377394055.png
ArminSijb verzamelt hout voor zijn volgende project

🍃 Groene Vernieuwingen​

Er zijn weer nieuwe updates bijgekomen en leuke suggesties voor de Harmserver!

Hey daar, gamers! Terwijl wij achter de schermen keihard hebben gewerkt om jouw game-ervaring naar een hoger niveau te tillen 🚀, hebben we een heleboel verbeteringen en verrassingen voor jullie in petto. Maar pssst... dat blijft nog even ons geheimpje 🤫.

We hebben talloze fixes en updates uitgerold die jouw gameplay nog dynamischer en leuker maken. Benieuwd naar wat we allemaal hebben aangepakt in de afgelopen twee maanden 📆 ? Klik op de knop hieronder en duik in de updates vol nieuwe avonturen!

Bedankt voor jullie enthousiasme en support, zonder jullie zouden we dit niet kunnen doen. Blijf lekker gamen 🎮 en geniet van elke uitdaging die op je pad komt!

Survival 5 (versie 1.5.2)​

Verbeteringen​

• Elytra's staan de eerste 2 uur uit in de nether.
  • Villagers kunnen "geclaimed" worden door deze een nametag te geven. Andere kunnen deze dan geen damage doen. Villagers die in het verleden een nametag hebben gekregen moeten deze opnieuw krijgen om "geclaimed" te worden.

Survival 5 (versie 1.6.0)​

Verbeteringen​

• Nieuwe spawn (/spawn)
    • Je kan de farms gebruiken.
    • Aan de uiteindes staan holograms om te vertellen dat je de wildernis ingaat en dat grieven hier niet is toegestaan.
    • In de spawn heb je een hogere view-distance waardoor je de hele spawn goed kan zien.
  • Vote crate, je krijgt hiervoor een key voor door op de server te voten (/vote).
  • De wereld is aan alle kanten met 500 blokken uitgebreid.
  • Nieuwe spelers krijgen een simpele kit om zo een betere start te hebben.
  • Withers worden pas door de clearlag verwijderd waneer deze langer dan 20 minuten geleden gespawned zijn.

Survival 5 (versie 1.6.1)​

Verbeteringen​

• Nieuwe crates in de spawn

Survival 5 (versie 1.6.2)​

Verbeteringen​

• De eigenaar van een team kan met /team rol <speler> iemand zijn teamrol veranderen naar moderator of admin.
  • De eigenaar van een team kan het team hernoemen met /team rename <nieuwe-naam> (met een cooldown van 30 minuten).
  • Je kan in de spawn (bij de kraampjes) nu een villager spawn egg kopen (maximaal 1 per week).
  • De Grappling Hook staat net als de elytra de eerste 2 uur van de nether uitgeschakeld.
  • Namen van spelers tellen niet meer mee in de chat caps limiet.

Verholpen bugs​

• Spelers konden arena verlaten met enderpearls.
  • Je kon met de Grappling Hook vissen vangen.
  • Wanneer je in de eerste twee uur van de nether rondliep met een elytra glitchte je vaak.

Survival 5 (versie 1.6.3)​

Verbeteringen​

• Er zijn nu 4 mini-spawns zodat je niet extreem ver hoeft te lopen. Je kan hier naartoe met de volgende commando's
    • /spawn noord
    • /spawn oost
    • /spawn zuid
    • /spawn west
  • Harm heeft nu een stick waarmee die irritante spelers uit zijn base kan verbannen. Niet irritant doen dus!
  • /delhome is versimpeld. Wanneer je maar 1 home hebt hoef je nu geen home naam op te geven. Je enige home wordt dan gewoon verwijderd.

Verholpen bugs​

• Spelers konden crate keys een andere naam geven en hiermee andere oplichten.
  • De baby villager shop gaf geen baby villager spawn eggs. Daarom is de shop hernoemd naar "Villager Shop"

Survival 5 (versie 1.6.4)​

Verbeteringen​

• De survival crate is nu definitief verwijderd.
  • Tripwires hooks kunnen niet meer in een anvil hernoemd worden. Dit om scams met nep crate keys te voorkomen. Let op, eerder hernoemende tripwire hooks kunnen nog nep zijn, niet intrappen en melden bij staff!
  • Survival 5 (versie 1.6.5)​

Verbeteringen​

• Blokken onder een gelockte beacons zijn nu automatisch mee gelocked.
    • De Villager Shop is verplaatst
    • Langs de villager shop staat nu een kleine uitleg wat je met villagers kan

Survival 5 (versie 1.7.0)​

Verbeteringen​

• Level systeem, doe /level voor meer informatie! Beloningen voor level-up komen in een latere update, we willen eerst zien hoe het systeem presteert.
  • [item] in de chat voor ranks. Het item dat je dan in je hand hebt wordt dan zichtbaar in de chat.
  • Entity-limiter per chunk om lag te voorkomen. Bij server lag wordt de limiet automatisch lager.

1742481793770.png

🏗️ Bouwers in de Spotlight​

Zelfs tijdens het prachtige 🌸 lenteweer blijven we speuren naar de mooiste bases op de server. Er waren ontzettend veel indrukwekkende bouwwerken, maar één sprong er met kop en schouders bovenuit. De titel 🏆 voor de mooiste lentebuild gaat deze maand naar de geweldige creatie van Sielien, ULBlaze en TommieHawk! 🎉 Hun base straalt vakmanschap 🪚 en creativiteit uit, er is ongetwijfeld heel wat werk in gestoken.

Wil jij ook in de spotlight 🔦 staan in onze volgende nieuwsbrief? Laat je creativiteit de vrije loop en bouw iets spectaculairs in de server! Reageer hieronder met de locatie van jouw base, en wie weet schitter ✨ jij hier volgende maand wel!

1743377680787.png
Een prachtige skybase met een verborgen rijkdom eronder.

📜 Quote voor de Lente​

Lente is de tijd van vernieuwing en bloei 🌸. Voor deze maand hebben we weer een prachtige quote in het thema lente gezocht. Het duurde even, na al het bloed, zweet en tranen 😭, maar uiteindelijk vonden we de perfecte quote: "Een enkele bloesem kan een hele dag verlichten." Laat deze lentebloesem je inspireren en herinner je eraan dat zelfs de kleinste bloei je dag kan opfleuren 🌼.

1742481526326.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan