Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Nieuws Nieuwsbrief Juli

HarmServer

Eigenaar
1750713896023.png

Welkom bij de vakantie-editie van onze nieuwsbrief!
De zon schijnt, de vakantie is in volle gang, en ook op de server bruist het van de gezelligheid! In deze speciale vakantie-editie van de HarmServer nieuwsbrief nemen we je mee langs zonnige events, tropische updates en leuke community momenten. Of je nu thuis achter je scherm zit of deze nieuwsbrief leest vanaf een hangmat op een warm strand, er is genoeg leuks om van te genieten! 😎🌴

Wat een verrassing trouwens: de vorige nieuwsbrief werd maar liefst 772 keer bekeken, bedankt aan iedereen die heeft meegelezen! πŸ’›

Dus pak iets te drinken 🍹, leun achterover, en ontdek wat er allemaal speelt op jouw favoriete server!

Wat is er in deze nieuwsbrief te vinden?
De vakantie is hier en dat merk je ook op de server. Deze editie vind je allemaal leuke vakantie gerelateerde onderwerpen terug om je helemaal in de juiste sfeer te brengen.

🎲Zomerse Spelletjes
Test of je nog scherp😴🧠 bent tijdens de vakantie met 'Zoek de Verschillen'πŸ‘€πŸ§ .

πŸƒβ€β™‚οΈWhipe Out Event
We blikken terug op een knallend event dat perfect in deze vakantie editie past. Tijd om te ontspannen en plezier te maken!

🌞Zonneview
We hebben in deze speciale vakantie editie weer een keer een speler interview gedaan. Weet jij al wie het is?

🚨 Oproep op de HarmServer!
Wil je iets extra's leuks te doen hebben deze zomer of juist voor na de zomer? Sluit je aan bij ons fantastische team! Of je nu graag schrijft, bouwt of programmeert, jouw inzet maakt de server nΓ³g leuker πŸ˜„

πŸ—οΈ Bouwers in de Spotlight
Met wat extra vrije tijd duiken veel spelers de bouwwereld weer in. Deze maand zetten we een meesterwerk in de kijker, laat je inspireren!

πŸ’‘ Suggesties
Hier zijn een aantal belangrijke suggesties die in Discord gemeld worden van de afgelopen maand samengevat.

πŸ§˜β€β™€οΈ Quote voor de vakantie
Juli is de maand dat de vakanties beginnen of juist al bezig zijn β˜€οΈπŸ§³. Vele van jullie zullen dit gaan vieren πŸŽ‰, en een ieder op zijn/haar eigen manier 🌍🌿.

🎲 Zomerse Spelletjes

In de tijd van vakantie πŸ–οΈ willen we alleen dingen die we leuk vinden πŸ˜„. Naast van de rust 🧘, het weer 🌞 of misschien wel leuke feestjes πŸŽ‰ genieten wij ook graag van een spelletje 🧩. Wel iets wat ons een beetje laat nadenken🧠, anders is het natuurlijk veel te makkelijk πŸ˜….

1753543501008.png

Het is de vakantieperiode 🌞. Dat betekent dat iedereen leuke dingen aan het doen is πŸŽ‰. Of je nu op vakantie bent πŸ–οΈ, naar de kermis gaat 🎑 of juist afspreekt met vrienden πŸ‘―, iedereen is bezig met leuke activiteiten 🎨🍦.

Door al dat leuks verlies je natuurlijk wel je scherpte 😴🧠.

Met het volgende spelletje kan je testen hoe scherp je nog bent πŸ”πŸ˜„, kan jij alle 10 de verschillen vinden? πŸ‘€β“

1753543523330.png1753543533975.png

Veel succes πŸ€ en geniet verder van jullie vakanties! 🌴😎🌞

πŸƒβ€β™‚οΈ Whipe Out Event

Afgelopen maand was het tijd voor actie, snelheid en vooral héél veel lol tijdens ons Wipe Out Event op de Harmserver! πŸƒβ€β™‚οΈπŸ’¦ Spelers waagden zich aan een uitdagend parkour vol springblokken, waterbakken, glibberige obstakels en onverwachte valpartijen. Het leek soms wel alsof de blokken expres bewogen om je in het water te krijgen! πŸ˜…

De sfeer was geweldig: iedereen moedigde elkaar aan πŸ“£ en er werd flink gelachen en sommigen wisten zelfs het hele parkour in recordtijd af te leggen πŸ†. Natuurlijk waren er ook een paar hilarische momenten waarbij spelers nΓ©t dat ene sprongetje misten… πŸ’§

🏁 Winnaars van het Wipe Out Event πŸ†πŸŒŠ
πŸ₯‡ 1e plaats – Varkenties ⏱️ 2 minuut en 4.2 seconde (2 Gold Keys)
πŸ₯ˆ 2e plaats – Jasper1810 ⏱️ 2 minuut en 13.5 seconde (1 Gold Key)
πŸ₯‰ 3e plaats – Arvkenan ⏱️ 2 minuut en 32.6 seconde (1 Iron Key)

Uiteindelijk ging het niet alleen om winnen, maar vooral om plezier maken en samen genieten van iets bijzonders op de Harmserver. ❀️

Was je er niet bij? Geen zorgen! Er komen nog genoeg toffe events aan. Wie weet is er binnenkort wel weer een nieuwe kans om je skills te testen. Tot dan en blijf oefenen! πŸ˜‰

🌞 Zonneview

In deze vakantie editie leek het ons weer leuk om een actieve speler te interviewen 🎀. Het is iemand die je vast en zeker op de Survival 🌍 tegen gekomen bent...

Deze keer is het: stijn_045!

Hij vertelt hoe hij bij onze leuke community is gekomen 🀝, wat hij leuk vindt ❀️ en wat hem actief houdt op de server 🧱πŸ”₯. Je leest het allemaal hieronder in deze zomerse editie πŸ“–β˜€οΈ.

'Yooo, mijn naam is Stijn en de meeste mensen kennen me als stijn_045. Ik ben 15 jaar oud. Mijn hobby's zijn natuurlijk HarmServer spelen, gamen en lekker chillen met vrienden.

Sinds Januari speel ik ongeveer op de Harmserver, dus net iets na de opening van de nieuwe Survival en ik blijf hangen omdat ik het een leuke server vind.

Één van de leukste dingen om te doen vind ik toch wel om een beetje geld uit geven πŸ˜‚ en dan daarmee lekker crates te gaan openen. Mijn leukste herinneringen hebben allemaal te maken met gezelligheid, praten met andere spelers en lekker rondhangen.

Mijn doel voor de Survival is om één van de mooste bases te hebben op de Survival en stiekem wil ik ook wel een beetje staff te worden. Laten we hopen dat ik dit ooit een keer kan worden!

Verder hoop ik wel dat er een nieuwe crate komt zoals de summercrate met echt leuke vernieuwde items erin en met natuurlijk ook de 30/90 dagen ranks. Dat was echt een leuke toevoeging en zie ik graag terug.

Verder bedank ik jullie voor het lezen van mijn interview en zie ik jullie graag terug in Survival!

Groetjes stijn_045'

🚨Oproep op de HarmServer!
Ben jij een creatieve geest 🎨 of een code-wizard πŸ§™β€β™‚οΈ? Dan zijn wij op zoek naar JOU!
We zoeken enthousiaste editors Γ©n (junior) developers die onze community willen versterken. πŸ’ͺ

πŸ‘‰ Wil je liever voor een andere rol solliciteren? Geen probleem, dat mag nog steeds via deze link.

Developer sollicitatie informatie

πŸ’» (Junior) Developers
Heb je ervaring met programmeren en wil je mee bouwen aan de toekomst van HarmServer? Als developer werk je mee aan nieuwe functies, verbeter je bestaande systemen en zorg je dat alles soepel draait.
We zoeken in het bijzonder iemand die zich wil focussen op event-gerelateerde ontwikkeling, maar andere interesses zijn altijd bespreekbaar!
Heb je interesse? Klik dan op de knop hiernaast en laat van je horen!

Editor sollicitatie informatie

🎬 Editors
Ben jij handig met het maken van filmpjes, het bewerken van beelden of het in elkaar zetten van toffe content? Dan zoeken we jou om mee te werken aan onze TikToks, YouTube-video’s en shorts! πŸŽ₯
Kijken mag natuurlijk altijd, maar druk zeker op de knop links als je ook zelf content wil maken voor ons kanaal!

Join ons team, we wachten op je!
Samen maken we van HarmServer een nog leukere en mooiere ✨ plek. Dus, waar wacht je op?

πŸ—οΈ Bouwers in de Spotlight​

🏠✨ Spotlight Build: Het 'Oosterse Tropische Paradijs' van Babyaappro

De build is perfect voor de maand Juli β˜€οΈπŸŒ΄. Het betreft namelijk een 'Oosters Tropisch Paradijs'🏝️🌺

1753475044758.png

Het is echt zo'n build waar ik naar toe zou willen gaan als ik op vakantie gaβœˆοΈπŸ–οΈ om even helemaal lekker tot rust te komen😌

1753474959489.png

Van de mooie eilanden🏞️ met hele diverse flora🌿🌸 & fauna🦜🐠 tot het kleine dorpje van de bewoners πŸ›–. De bewoners die ook met boot πŸ›Ά van eiland tot eiland dienen te gaan door de rumoerige zee🌊

1753474475337.png

Wel heb ik het vermoeden dat er niet alleen lokale bevolking zit maar ook iets van piraten..β˜ οΈπŸ΄β€ Laten we het hopen voor de lokale bewoners dat ze niet teveel worden lastig gevallen...πŸ™ˆ

1753475264125.png

Als je hier bent geniet je echt van de mooie omgevingπŸŒ… en kan je net als in deze vakantiemaand even tot rust komen πŸ§˜β€β™‚οΈπŸΉ

Deze tropische eilandgroepen 🏝️🌺 lijken wel een droom 😍✨Wat een fantastische build πŸ‘πŸ”₯ en ga zo door Babyaappro! πŸ’ͺπŸš€

1753475336344.png

Deze build is gebouwd op onze 'Creative' server. Wil jij nu ook een keer in de nieuwbrief? Reageer dan onder de nieuwsbrief met de plek waar jij een build hebt staan (Survival, Skyblock of Creative) en dan komen wij kijken en wie weet zit jij wel in de volgende 'Bouwers Spotlight'.

1751399613346.png

πŸ’‘ Suggesties
Er zijn laatst veel suggesties aangemaakt! Check hieronder elke suggestie door op de spoiler te klikken van welke suggestie jij wil bekijken!
Crates aanpassen (Survival)

Tekst uit suggestie:
is er een mogelijkheid dat de crates aangepast worden? bijvoorbeeld de bomenhakker 3000 in gold crate en mischien de winkans van elytra en shulker boxes wat hoger aangezien ze in prijs gedaald zijn. of een standaard special crate (diamond crate) met meer kans. zal goed zijn voor de verdiensten denk ik.
Wat kunnen/gaan we doen met deze suggestie:
Het idee is goed maar niet concreet genoeg. Wanneer hier concrete voorbeelden van zijn word er opnieuw naar de suggestie gekeken.
Meer observers (Skyblock)

Tekst uit suggestie:
Op skyblock de mogelijkheid krijgen om de observer grootte te kunnen vergroten.
Afgewezen door de community.
Skyblock 3.0 (Skyblock)

Tekst uit suggestie:
Misschien een kleine tussendoor update over nou waar we aantoe zijn. Als we het over de nieuwe skyblock hebben?
Er ligt een verzoek voor een update bij het development team.
Nieuwe Emote (Discord)

Tekst uit suggestie:
Je hebt deze emoties;
:7882peepoban:
:7572pepeyes:

Maar wat nou als er een andere bijkomt die een bordje met L omhoog houdt. Wat er de meerwaarde van is, geen idee. Is gewoon leuk.En dan misschien ook nog 1 met skill issue ofzo. Meer ideeΓ«n zijn natuurlijk altijd welkom!
Leuk idee maar onduidelijke voorkeuren voor Emoji. Als de community tot een concreet iets komt zal dit in heroverweging genomen worden.
Event Suggesties (Event)

Tekst uit suggestie:
Deze bestaat uit meerdere suggesties.
1.Je start boven op een hoge toren… helemaal alleen of samen met anderen. Elke 15 seconden verschijnt er willekeurig een item in je inventory β€” dit kan van alles zijn! Gebruik de items slim om te overleven, om af te dalen of elkaar uit te schakelen. De laatste speler die nog leeft wint!Denk aan gekke situaties, onverwachte gevechten, of creatieve ontsnappingen.
2. Build battle event waar ieder ze eigen platform of grond heeft waar de gene op kan bouwen, de server zegt dan een thema bijvoorbeeld slang en dan een slang moet maken binnen 5/10 minuten daarna ga je elkaar sterren geven 1 tm 5 en wie de na 10 rondes ( of minder ) meeste sterren heeft heeft gewonnne ( bouwen in creative mode dus elk blok kan je dan pakken
De ideeΓ«n worden meegenomen binnen het event team.
TPA Command (Survival)

Tekst uit suggestie:
Kan /tpa toegevoegd woorden?
Afgewezen door de community. Het sentiment heerst dat het dan te gemakkelijk word.
Locks op shulkers en item frames (Survival)

Tekst uit suggestie:
Enorm irritant als je shulkers gwn neerzet zodat je wnr je wilt er iets uit kunt halen zodat je ze niet steeds hoeft te plaatsen, en ze zijn ineens weg door kleine koters. Moet je ook lang wachten voor je ze weer terug hebt. Voor item frames zelfde beetje, heb ze in m'n huis voor m'n tools en gear, en steeds is het weg.
Suggestie gesloten omdat er voldoende opties zijn om je shulker boxes veilig op te bergen.
MOTD van de server veranderen! (Algemeen)

Tekst uit suggestie:
MOTD van server veranderen! De nether is live? volgens mij de end ook al. Aanpassen?
De MOTD is aangepast.
Creative End of Life (Creative)

Tekst uit suggestie:
Sinds creative niet wordt gespeelt (buiten die keren dat harm er een build battle op houd) lijkt het mij een goed idea om creative te stoppen en de resourches naar survival te geven en creative kan dan af en toe in de events server worden geplaatst als harm er weer een build battle op wilt doen . dit heeft meerdere voordelen: 1) geen resourches verspillen 2) waarschijnlijk minder lag op survival want een vtread en 2G ram ( wat ik denk wat de creative server heeft) kan dan weer naar survival om de lag een beetje te verminderen.dit lijkt mij een goed idea voor creative en de server.
Afgewezen door de community.

πŸ§˜β€β™€οΈ Quote voor de vakantie

Juli
is de maand dat de vakanties beginnen of juist al bezig zijn β˜€οΈπŸ§³. Vele van jullie zullen dit gaan vieren πŸŽ‰, en een ieder op zijn/haar eigen manier 🌍🌿.

Na even zoeken hebben we de perfecte quote gevonden die bij de maand Juli past:
β€œVakantie is tijd voor jezelf” πŸ§˜β€β™€οΈπŸŒž.

Of je nu lekker weg gaat naar het buitenland ✈️🌴 of juist veel gaat werken πŸ’Ό, het is echt tijd die je zelf kan indelen zonder verplichtingen πŸ•ΆοΈπŸ“…. Je hoeft even geen rekening te houden met school πŸ“šπŸš« en je kan deze tijd lekker indelen hoe je dat zelf wilt πŸ–οΈπŸ¦.

DiscordYoutubeTiktok

1750713982893.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan