Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

Nieuws Nieuwsbrief augustus

HarmServer

Eigenaar
1750713896023.png

Welkom bij de 'back to school' editie van onze nieuwsbrief!
De vakantie zit erop, de schooltassen worden weer ingepakt en HarmServer barst van de frisse ideeรซn! ๐ŸŽ’๐Ÿ“š We trappen het nieuwe seizoen af met een splinternieuwe editie vol inspirerende updates, leuke momenten en creatieve bijdrages.

Wat een mooie afsluiter van de zomer trouwens: de vorige nieuwsbrief werd maar liefst 760 keer bekeken. Dankjewel aan iedereen die heeft meegelezen! ๐Ÿ’›

Deze maand draait alles om een frisse start, nieuwe uitdagingen en een dosis motivatie. Slijp je potloden, zet je wekker en duik met ons mee in een nieuwsbrief boordevol back to school vibes! โœ๏ธ๐ŸŽ๐Ÿ““

Wat is er in deze nieuwsbrief te vinden?

De zomer is voorbij en dat merk je. In deze editie vind je allemaal leuke onderwerpen die je gedachtes even van de beginnende schoolweken afhouden.

โš”๏ธ Clanwars​

We blikken terug op een knallend event dat het perfecte einde was na al dat studeren. Tijd om te ontspannen en plezier te maken!

๐ŸซSchoolplein spelletjes

De school is weer begonnen, maar dat betekent niet dat het alleen maar hard werken is. Even je hoofd leegmaken? Speel mee met dit leuke back to school spelletje en laat zien wat jij in huis hebt!

๐Ÿ’ฌ Spelerinterview​

We interviewen een mega actieve speler die het ook leuk vind om te ondernemen op survival. Een echte banner meester. Wil je hier meer over horen lees dan snel verder!

๐Ÿšจ Oproep op de HarmServer!

Zin om naast het spelen ook nog wat extra's voor de server te kunnen betekenen? Sluit je aan bij ons fantastische team! Of je nu graag schrijft, bouwt of programmeert, jouw inzet maakt de server nรณg leuker ๐Ÿ˜„

๐Ÿ’กUpdates & Suggesties​

We hebben naar jullie geluisterd! Deze maand brengen we frisse updates, perfect om te ontdekken tijdens je zonnige vrije tijd.

๐Ÿ—๏ธ Bouwers in de Spotlight​

Met wat extra vrije tijd duiken veel spelers de bouwwereld weer in. Deze maand zetten we een meesterwerk in de kijker, laat je inspireren!

๐Ÿ“š Back to School Quote!​

Een motiverende quote om het schooljaar goed te starten! ๐ŸŽ“โœจ

Geniet van de nieuwsbrief en tot de volgende editie!

โš”๏ธ ClanWars: Het nieuwe avontuur op HarmServer!

1756412576882.png

Na vijf seizoenen Survival gooien we het over een andere boeg: ClanWars is er! Vorm samen met je vrienden een clan of sluit je aan bij een bestaande clan. Bouw, verzamel, bedenk slimme plannen en laat zien dat jouw clan het sterkste is. Het grote doel? De titel beste clan van de server!๐ŸŽฅ En het blijft niet alleen bij spelen. De meest spannende gevechten en grappige momenten zijn ook te zien op de YouTube-kanalen van Harm, Jeroen en andere creators. Wie weet schittert jouw clan straks wel in een video.

Je avontuur begint in de ClanWars SafeZone. Dit gebied is alleen toegankelijk met een whitelist en vormt de perfecte plek om rustig te starten. Hier kun je bouwen en survivalen zoals je gewend bent terwijl je samen met je clan plannen maakt voor de toekomst. PvP staat uit, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand je onverwachts aanvalt. Zo heb je alle ruimte om een stevige basis neer te zetten en alvast wat strategie te bedenken.

En dan is er nog de Wildernisโ€ฆ maar die is niet zomaar voor iedereen. Soms krijgen clans of individuele spelers een uitnodiging van de spelleiding of clanleiders om dit mysterieuze gebied te betreden. Daar wacht de echte spanning: allianties smeden, grote gevechten en het gevoel dat jij of jouw clan geschiedenis schrijft.

1756412494269.png

๐Ÿซ Schoolplein Spelletjes​

๐Ÿ“š๐ŸŽ‰ Terug van vakantie... maar niet zonder een nieuw spelletje! ๐Ÿ–๏ธ๐ŸŽฒ

Na een zomer vol zon โ˜€๏ธ, plezier ๐Ÿ„โ€โ™€๏ธ, en ontspanning ๐Ÿน, is het weer tijd om langzaam in de studiemodus te komen! ๐Ÿง ๐Ÿ“˜ Maar voordat we ons volledig storten op de colleges, werkgroepen en tentamens... blikken we eerst nog even terug op het spelletje van vorige maand! ๐Ÿ‘€๐ŸŽ‰

๐Ÿ•ต๏ธโ€โ™‚๏ธ De oplossing van het vorige spel was:
1756597755455.png1. 5 bomen op de achtergrond op de eerste afbeelding en op de tweede afbeelding zijn dit er 3.
2. Ander type bomen.
3. Neus van de Creeper.
4. Kleur ijsje van Villager.
5. Ogen Mushroom cow.
6. Horn Mushroom cow.
7. Skeleton heeft niks vast op eerste afbeelding en op de tweede wel.
8. Horn Koe
9. Zombie op ligbed heeft een drankje vast op de eerste afbeelding en een ijsje op de tweede afbeelding.
10. Zombiehead naast het ligbedje is een koeienhoofd op de tweede afbeelding.

Wist jij het goed te raden? ๐Ÿค“โœ…

Geen zorgen als je 'm gemist hebt want deze maand hebben we natuurlijk weer een splinternieuw spelletje ๐ŸŽฎ voor jullie klaarstaan. En geloof ons, deze wil je niet missen! ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

๐Ÿง ๐Ÿงฉ Deze maand hebben we 6 verschillende rebussen voor jullie om op te lossen! ๐ŸŽ‰

Simpel:
1. ๐Ÿงฑ๐ŸŒžโ›๏ธ
2. ๐Ÿ›๏ธ๐Ÿช–๐Ÿ”ฅ
3. ๐Ÿ› ๏ธโ˜€๏ธโฐ

Middelmatig:
4. ๐ŸŽ๐Ÿ“š๐Ÿซ๐Ÿ“
5. ๐ŸŒณ๐Ÿช“๐Ÿ”ฅ๐Ÿ–๐Ÿ’ค

Hardcore:
6. โ›๏ธ๐Ÿงฑ๐ŸŽฎ โž• ๐Ÿ”„๐Ÿ†•๐Ÿ“ฆ

๐ŸŽฒ Speel mee en test je skills ๐Ÿงฉ!

Veel puzzelplezier en alvast een fantastische zomer gewenst!

๐Ÿ—ฃ๏ธ๐ŸŽฎ Spelerinterview ๐ŸŽคโœจ

๐ŸŽ’๐Ÿ“š Back to School op de Harmserver! Terwijl iedereen weer klaar zit met boeken ๐Ÿ“–โœ๏ธ en pennen ๐Ÿ–Š๏ธ, gaan wij terug naar de schoolbankenโ€ฆ maar dan in Minecraft-stijl in de vorm van een spelersinterview๐Ÿช“๐ŸŽฎ

Deze keer is het: Denteofferman

Deze keer spreken we een speler die niet alleen slim handelt ๐Ÿ›’๐Ÿ’Ž, maar ook volop plezier maakt ๐Ÿ˜„โœจ op onze server. Benieuwd naar de verhalen ๐Ÿ“œ, tips ๐Ÿ’ก en dromen ๐ŸŒŸ? Lees snel verder! ๐Ÿ‘€

Mijn naam is DenteOfferman. Ik heb een grote passie voor karten, elke woensdagavond om 19:00 uur sta ik klaar om het circuit op te gaan en hoe lang het duurt hangt helemaal af van de avond.

In mijn vrije tijd speel ik vooral Minecraft op de Harmserver. Soms doe ik dat samen met vrienden of ik speel Roblox. Ook breng ik graag tijd door met mijn hond en parkiet of ik ga gewoon lekker naar buiten.

Ik speel nu ongeveer vier maanden op de Harmserver en mijn favoriete activiteit is verstoppertje spelen op spawn, vooral als er leuke prijzen te winnen zijn. Daarnaast vind ik het geweldig om spullen te verkopen in mijn winkel, deze heet Shop XL (te vinden op spawn west). Maar het mooiste aan de server vind ik gewoon de gezelligheid met iedereen, inclusief de staffleden ( zeker als zij ook vriendelijk terug doen haha).

Mijn doel op de server is om rijk te worden maar ook om samen met anderen een mooi en gezellig team of base op te bouwen.

Wat ik het meest wens, is dat deze server nog heel lang blijft bestaan. Ook zou ik heel graag eens meedoen aan een groot event, bijvoorbeeld Squid Game 3. En stiekem droom ik ervan om een keer in een video van Harm te komen, of dat nu in het echt is of in Minecraft op deze server.

Ik hoop dat jullie net zo van de server genieten als ik en wie weet, kom je nog eens langs in mijn shop!

๐ŸšจOproep op de HarmServer!
Ben jij een creatieve geest ๐ŸŽจ of een code-wizard ๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ? Dan zijn wij op zoek naar JOU!
We zoeken enthousiaste editors รฉn (junior) developers die onze community willen versterken. ๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘‰ Wil je liever voor een andere rol solliciteren? Geen probleem, dat mag nog steeds via deze link.

๐Ÿ’ป (Junior) Developers

Developer sollicitatie informatie

Heb je ervaring met programmeren en wil je mee bouwen aan de toekomst van HarmServer? Als developer werk je mee aan nieuwe functies, verbeter je bestaande systemen en zorg je dat alles soepel draait.
We zoeken in het bijzonder iemand die zich wil focussen op event-gerelateerde ontwikkeling, maar andere interesses zijn altijd bespreekbaar!
Heb je interesse? Klik dan op de knop hiernaast en laat van je horen!

Editor sollicitatie informatie

๐ŸŽฌ Editors
Ben jij handig met het maken van filmpjes, het bewerken van beelden of het in elkaar zetten van toffe content? Dan zoeken we jou om mee te werken aan onze TikToks, YouTube-videoโ€™s en shorts! ๐ŸŽฅ
Kijken mag natuurlijk altijd, maar druk zeker op de knop links als je ook zelf content wil maken voor ons kanaal!

Join ons team, we wachten op je!
Samen maken we van HarmServer een nog leukere en mooiere โœจ plek. Dus, waar wacht je op?

1750714149562.png

๐Ÿ–๏ธ Nazomerse Vernieuwingen

De maand Augustus heeft een aantal verbeteringen gekend. Of je nu in de Survival survivalt of de pvp-arena gebruikt, er is altijd iets om enthousiast van te worden. We nemen je door de update.

๐ŸŒ Survival 5 โ€“ Versie 1.8.3

Een update, vooral gericht op suggesties! Er is een verandering omtrent de pvp arena.

โš”๏ธ De pvp-arena, de favoriet van onze pvpers!
  • De arena is 3 blokken verhoogd.

1751399613346.png

Suggesties
Er zijn laatst veel suggesties aangemaakt! Check hieronder elke suggestie door op de spoiler te klikken van welke suggestie jij wil bekijken!
Brievenbus Survival

Tekst uit Suggestie:
Een brievenbus dat als je een boek op stuurt naar iemand dat je zn naam moet neer zetten en dat de brief dan kan versturen.
Wat kunnen/gaan we doen met deze suggestie:
Afgewezen door de community. Het sentiment heerst dat het onnodig is in verband met /msg .
Simpele Voicechat

Tekst uit Suggestie:
Mij lijkt het leuke als er simplevoicehat port word toegevoegt voor de spelers die met elkaar willen praten als je met iemand aan het bouwen bent bijvoorbeeld of pvpen en dat hem niet helemaal hoeft tegaan bellen en kan ook grappig zijn als er er een event is bijvoorbeeld Het lastigen is het modaraten wat ik begrijp Maar er kan een afspraak komen als er clip word ingezonden dat je wat raars zegt bijvoorbeeld dat je dan een mute kan krijgen op voicechat+chat.
In meerdere suggesties afgewezen door de community. Dit omdat Discord een net zo gemakkelijke optie is als voicechat in game.
Andere vorm van SMP

Tekst uit Suggestie:
Ik zou het erg leuk vinden als er een nieuw seizoen komt dat als een soort grote SMP is, overal pvpen overal raids is okรฉ je kan /rtp doen en daarmee ook bases gaan zoeken.
We verwijzen je hierbij naar de informatie over 'Clanwars'.
Nether Roof

Tekst uit Suggestie:
De netherroof aan want dit is erg fijn voor farms
Afgewezen door de community. Het sentiment heerst dat je dan te gemakkelijk rond kan reizen en dat farms toch niet prettig werken i.v.m. de wekelijkse reset.
Shortcut Clanwars
Tekst uit Suggestie:
Ik merk dat er in de algemene chat vaak vragen komen over Clanwars. Zou het een idee zijn om, net zoals met de uitleg bij /joinen, een shortcut aan te maken voor Clanwars? Hierin kan dan ook uitgelegd worden hoe je de whitelist koopt en kan er een verwijzing staan naar de speluitleg op het forum.
Er is een command toegevoegd en deze is /clanwars . Met dat command krijg je in de Discord alle nodige informatie over clanwars.

๐Ÿ—๏ธ Bouwers in de spotlight

1756671057630.png

๐Ÿ โœจ Spotlight build: De Midhemel build van 'Milenamopje'.

1756671097152.png

Wow! ๐ŸŽ‰ Deze week willen we even stilstaan bij een fantastische build die echt iedereen gezien moet hebben! Op onze Skyblock-server heeft Milenamopje een prachtig middeleeuws eiland gebouwd. Deze is compleet met gezellige huisjes, kronkelende paadjes en een sfeervol landschap. ๐ŸŒณ๐Ÿก

1756671138523.png

Alles is tot in de puntjes afgewerkt en het lijkt alsof je zo een fantasyboek instapt ๐Ÿ“–๐Ÿ›ก๏ธ. En dat allemaal... zwevend in de lucht en met weinig items! โ˜๏ธ๐Ÿ˜ฒ

1756671171113.png

๐Ÿ’ก Ben je op zoek naar inspiratie? Of wil je gewoon even genieten van een stukje Minecraft magie? Ga dan zeker langs bij deze prachtige build!

Deze build is gebouwd op onze 'Skyblock' server. Wil jij nu ook een keer in de nieuwbrief? Reageer dan onder de nieuwsbrief met de plek waar jij een build hebt staan (Survival, Skyblock of Creative) en dan komen wij kijken en wie weet zit jij wel in de volgende 'Bouwers Spotlight'.

๐Ÿ“šโœ๏ธ Back to School Quote!

September is de maand dat in veel regioโ€™s de schooldeuren weer openzwaaien ๐Ÿšช๐Ÿ“–. Natuurlijk zouden we het liefst nog lekker Minecraft spelen ๐ŸŽฎโ›๏ธ, maar school is ontzettend belangrijk voor je groei en toekomst ๐ŸŒฑโœจ.

Zoals de quote zo mooi zegt:
๐Ÿ’ฌ "Onderwijs is het paspoort naar de toekomst, want de toekomst van morgen behoort toe aan hen die zich er vandaag op voorbereiden." ๐ŸŽ“๐ŸŒ

Dus ook al hadden we stiekem graag wat langer vakantie ๐ŸŒž๐Ÿ˜Ž, op school leren we elke dag nieuwe dingen ๐Ÿง ๐Ÿ’ก en worden we steeds een betere versie van onszelf! ๐Ÿš€๐ŸŒŸ

DiscordYoutubeTiktok

1750713982893.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan