HarmServer
Eigenaar
Hallo, gewaagde avonturiers!
Hier spreekt Thomas, jouw overenthousiaste reisleider door de meest epische avonturen ooit, en ik kan mijn opwinding niet langer bedwingen! Morgen is het eindelijk zover: het Maze Runner Event waar iedereen het over heeft! Of je nu een doorgewinterde doolhofsprintkampioen bent of gewoon klaar bent voor een middag vol spanning en plezier, dit is hét moment om je skills te laten zien.
Alle Details op een Rijtje
Datum: Morgen! 11-01-2025 (Zorg dat je het in je agenda zet, wil je dit écht missen? Natuurlijk niet!)Tijdstip: We starten precies om 13:00 uur. Zorg dat je op tijd inlogt om niets te missen!
De Voorpret Beginnen We op Discord
De echte avonturiers weten: een goed avontuur begint met een geweldige voorbereiding. Daarom nodigen we je uit op ons podcastkanaal op Discord!Hier krijg je niet alleen een heldere uitleg van het spel (want verdwalen in een doolhof zonder de spelregels te kennen is net even minder handig ), maar het is ook dé plek voor:
- Een flinke dosis gezelligheid!
- Het uitdelen van (vriendschappelijke) strijdkreten.
- Het bedenken van geheime strategieën met je teamgenoten.
- Het leren kennen van je tegenstanders… of misschien zelfs nieuwe vrienden maken!
Waarom Je Dit Niet Wilt Missen
Het Maze Runner Event wordt een bloedstollend avontuur vol:Snelheid: Wie racet er als eerste naar de uitgang?
Slimheid: Kun jij de verborgen paden en hints ontdekken?
Competitie: Versla je vrienden, vijanden en iedereen daar tussenin!
Beloningen: Niet alleen eeuwige roem, maar ook misschien… een speciale verrassing?!
Ik ben ZOOOOO enthousiast om dit samen met jullie te spelen! Er zijn uitdagingen, valkuilen en epische momenten te overwinnen, en ik weet zeker dat we samen herinneringen gaan maken waar we nog lang over zullen praten.
Dus, pak je gear, bereid je voor, en wees er klaar voor om je innerlijke Maze Runner naar boven te halen. Dit wordt een event dat je niet wilt missen!
Tot morgen, dappere avonturiers. Ik kan niet wachten om jullie te zien strijden, lachen en triomferen in het doolhof!
Met onbegrensde avonturiersgeest,
~ Thomas, jouw ultieme event-avonturier!