Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl

HetIsJARNOO

HetIsJARNOO

Moderator
Hey, je ziet mij zo nu en dan rondlopen in de server, maar misschien vraag je je dan wel af wie ik ben. Dan ben je hier op de juiste plek, want ik stel mijzelf even voor.

Buiten Minecraft om heet ik Jarno, maar in Minecraft zie je mij als HetIsJARNOO. Ik ben 16 jaartjes jong en kom uit het prachtige Brabant. Ik zit ook nog op school, momenteel in 5 HAVO, examenjaar dus. Ik hou van vakantie vieren, chillen en sporten. Ik doe daarom een sport, namelijk tennis en doe dat echt al héél lang.

Mijn avontuur als stafflid startte op 19 Mei 2025 als Helper, vervolgens werd ik op 21 November 2025 Junior Moderator. En daarna ben ik op 14 April 2026 doorgegroeid naar Moderator.
Mijn doel is uiteindelijk ook nog om Senior Moderator te worden, maar omdat mijn periode van Helper naar Moderator al redelijk snel ging, ga ik het eventjes iets rustiger aandoen. 😌

In de server zie je mij het meeste rondspringen in Skyblock, maar als er vragen zijn in andere gamemodes zul je mij daar ook wel vinden.

Ik hoop nog een hele lange tijd in dit geweldige team te mogen zitten en nog veel spelers te mogen helpen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan