HarmServer
Eigenaar
HARMServer Adventurers!
Oke oke, luister goed iedereen, want ik heb FANTASTISCH nieuws waar ik echt bijna niet van kan blijven stilzitten (maar dat is niet nieuw ). Er komt weer een episch event aan, en JULLIE gaan dit echt geweldig vinden!!
We gaan MINECRAFT BINGO spelen!
Ja, je leest het goed! Dit is niet zomaar een bingo, maar een superspannend avontuur waarin je al je Minecraft-skills moet inzetten om als eerste alle vakjes van de kaart af te strepen. Verzamel, bouw, ren, graaf (en misschien een beetje schreeuwen als je net niet dat ene item vindt ).
We gaan MINECRAFT BINGO spelen!
Ja, je leest het goed! Dit is niet zomaar een bingo, maar een superspannend avontuur waarin je al je Minecraft-skills moet inzetten om als eerste alle vakjes van de kaart af te strepen. Verzamel, bouw, ren, graaf (en misschien een beetje schreeuwen als je net niet dat ene item vindt ).
Wanneer?
Zaterdagmiddag om 14:00 uur
(zet het in je agenda, bind jezelf vast aan je stoel, wat je ook moet doen om erbij te zijn!).
(zet het in je agenda, bind jezelf vast aan je stoel, wat je ook moet doen om erbij te zijn!).
Waar?
Op de HARMServer natuurlijk!
De enige plek waar avontuur en chaos hand in hand gaan.
De enige plek waar avontuur en chaos hand in hand gaan.
Waarom moet je meedoen?
Omdat het LEUK is (duh).
Je skills zullen op de proef worden gesteld!
De eeuwige roem (en misschien een klein prijsje )!
Omdat ik het organiseer, en jullie weten dat het een gekkenhuis wordt.
Ik heb serieus het gevoel dat dit รฉรฉn van de gaafste events ooit wordt, en ik hoop dat jullie er allemaal bij zijn.
Neem je goede humeur mee, wat snacks, en bereid je voor op de chaos. Oh, en als je denkt dat je beter bent dan ik in bingo...
Je skills zullen op de proef worden gesteld!
De eeuwige roem (en misschien een klein prijsje )!
Omdat ik het organiseer, en jullie weten dat het een gekkenhuis wordt.
Ik heb serieus het gevoel dat dit รฉรฉn van de gaafste events ooit wordt, en ik hoop dat jullie er allemaal bij zijn.
Neem je goede humeur mee, wat snacks, en bereid je voor op de chaos. Oh, en als je denkt dat je beter bent dan ik in bingo...
bring it on!
Laatst bewerkt: