Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl
Welkom op het vernieuwde forum van de HarmServer, wanneer je problemen ervaart meld deze dan op onze discord.

Gepensioneerd Annowins

Annowins

Nieuw lid
Goedendag!
Ik ben Daan ook wel bekend als Annowins.

Ik ben 27 jaar oud en Moderator/Beheerder/Plaats vervangend verantwoordelijke op de Harm server sinds voor de release van de Server/Discord wat rond April was.
Ik heb de opleiding MBO ICT beheer niveau 4 en Electro Techniek niveau 4 gehaald en werk nu binnen de Telecommunicatie.

In mijn vrije tijd ben ik heel vaak bezig voor de Harm server, vaak is dit meer buiten de server om dan in de server, dit is ook waarom je niet veel online zult zien, vaak als ik mij ergens mee bemoei in-game is er wat goed mis. 😅
Ook speel ik natuurlijk andere spellen en breng ik graag tijd door met men familie/vrienden/vriendin.

Als je nog vragen hebt over mij, wat ik hier niet heb genoemd, vraag het gerust hier beneden!

Groetjes,
Daan | Annowins
 
Hallo Daan, Kan jij of iemand anders mij helpen, ik ka geen connectie naar de harmserver maken. Op de Switch start ik Minecraft op, log dan in met een Microsoft account, ga naar servers, klik op aanlsuiten via server, klik op Connect to a server, vul: play.harmserver.nl met serverport 19132 in. Zie wereld genereren en krijg dan de melding: Ongeldig IP-adres. Ik kan dan alleen maar op OK klikken. Wie van jullie kan mij helpen want ik wil graag op de harmserver spelen. Ben een groot fan. Alvast bedankt.
 

ItzCodex

Developer
Hallo Daan, Kan jij of iemand anders mij helpen, ik ka geen connectie naar de harmserver maken. Op de Switch start ik Minecraft op, log dan in met een Microsoft account, ga naar servers, klik op aanlsuiten via server, klik op Connect to a server, vul: play.harmserver.nl met serverport 19132 in. Zie wereld genereren en krijg dan de melding: Ongeldig IP-adres. Ik kan dan alleen maar op OK klikken. Wie van jullie kan mij helpen want ik wil graag op de harmserver spelen. Ben een groot fan. Alvast bedankt.
Hey, het is niet mogelijk om met een switch de harm server te joinen. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen. Fijne dag verder!
 
Bovenaan