Speel samen met 0 andere op
play.harmserver.nl
Welkom op het vernieuwde forum van de HarmServer, wanneer je problemen ervaart meld deze dan op onze discord.

Hellcutter

Branco

Senior Moderator
Beste lezer,

Ik hoop dat dit berichtje je met een glimlach op je gezicht begroet. Het is geweldig dat je even de tijd neemt om dit te lezen. Graag wil ik mezelf aan je voorstellen. In de virtuele wereld van Minecraft kennen de meesten mij als Hellcutter, maar in het echte leven luister ik naar de naam Branco. Met mijn 26 lentes jong ben ik al zeven jaar met trots werkzaam als militair binnen de Koninklijke Luchtmacht.

Naast mijn fantastische baan bij de Luchtmacht breng ik al ruim twee jaar mijn vrije tijd door op de Harmserver als stafflid. Mijn avontuur begon als Helper en inmiddels ben ik opgeklommen tot de positie van Senior Moderator en Staff & Entertainment Manager. Discord en Minecraft zijn mijn tweede thuis en ik ben er vrijwel dagelijks te vinden. Met veel plezier speel ik het spel en bied ik mijn hulp aan anderen.

Ik geloof sterk in de kracht van gemeenschappen en samenwerking, en ik ben vereerd dat ik de kans heb gehad om deel uit te maken van zo'n geweldige groep mensen op de Harmserver. Het is fantastisch om anderen te kunnen ondersteunen en bij te dragen aan een positieve en plezierige spelervaring voor iedereen.

Ik kijk ernaar uit om nieuwe avonturen te beleven, uitdagingen aan te gaan en vooral om meer geweldige mensen zoals jij te ontmoeten. Mocht je ooit vragen hebben, hulp nodig hebben of gewoon gezellig willen kletsen, aarzel dan niet om contact met me op te nemen. Ik sta altijd klaar om te helpen en samen een geweldige tijd te hebben!
 
Branco dikke respect naar jouw man ik wil ook graag bij iets van politie, of koninklijke marechaussee, of iets in het leger echt respect naar jouw
 
Bovenaan